Ögretmenler günü ve hakiki ögretmen Raşid Mehdinin Günü (Mehdiyyunel Raşidiyn) (Karoglanin 24.11.2013 Pazar Vaazi)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ögretmenler günü ve hakiki ögretmen Raşid Mehdinin Günü (Mehdiyyunel Raşidiyn) (Karoglanin 24.11.2013 Pazar Vaazi)





      Ögretmenler günü ve hakiki ögretmen Raşid Mehdinin Günü



      (Mehdiyyunel Raşidiyn)


      Herşey oku amma Lanet okuma Derler?


      (Karoglanin 24.11.2013 Pazar Vaazi)


      Euzubillahimineşşeytanirracim

      Bismillahirrahmenirrahim



      Fa*hruc minhe .... Raciym.


      Ve inne ......


      sadakallahul azyim. Hicr suresi 34 - 35


      Allahin ve meleklerinin laneti Aduvvün mübinin üstüne olsun ki bu AZILI düşman cok AZITTI artik.




      Allahümme sali ala Muhammed Mustafa Ve ala elihi ve ashabihi

      ecmaiyn. ve ala eeli muhammed Mehdiyi Müntezar Raşidiynel Mehdiyyun.


      Yolculugumuza başliyoruz.


      Denilirki sakin lanet okuma cünkü lanet döner dolanir seni bulur peki öylemidir.


      yine bakara suresinde sizi biraksaydik birbirinizi lanetleyip helak ederdiniz manasinda bir ayet vardir.


      amma işde hicr suresinde aduvvün mübin olan şeytan aleyhillaneye lanet okunmuşdur.


      velhasil kelam hak edene lanet okumak varmiş.


      ve işde Rabbimizin ona ettigi bu lanetin öcünü almak istercesine

      bu aduvvün mübin öyle fistekler vesveseler vermişki Mekke halkina,

      Muhammed Mustafayi mekkeden cikmak zorunda birakmiş ve lanetin birinci

      kisminin öcünü aldim diye sevinmiş, ahmak şeytan yani . hicr 34 ordan

      kovulmuş olarak cik ayeti yani. işde şeytan öyle bir AZILI düşman ki,

      Muhammedi Mekkeden kovulmuş olarak cikarmak icin bu kadar düşmanlik

      etmiş ve Muhammed artik başka care kalmadigini düşünüp Medine yollarina

      düşmüş. peki şeytanin düşmanligi bitmiş mi ? hayir oki AZLILI düşman hic

      birakirmi yine düşman taaa sevire kadar takip ettirmiş.


      Rabbim Ehad ismin hürmetine Mehdiye ve ehline ve cemaatine güc

      kuvvet ver ki onlari ayakda tutta dostada düşmanlarinada of dedirtme Ya

      Rabbi.


      işde Muhammed Mustafa Hicret etmişdir fakat düşmani şeytan

      aleyhilaneyi sevindirmişdir. neden cünkü Allahin onu AZdirmasi sonucu

      kullarina düşmanlik etcegini söyliyen şeytan hangi peygambere düşmanlik

      etmemişki Muhamedede etmemiş olsun. işde Muhammed Medineye giderek

      tebdili mekanda hayir vardir dedi, fakat bütüne bakinca görüyoruzki bu

      bir intikam, şeytanin aduvvün mübinin intikami sonucu olan bir

      olaydir,yani hicrete mecbur edilmek. yani ne dedi Muhammed mustafa yine

      ey mekke ben senden ayrilmazdim amma beni mecbur ettiler dedi.işde onun

      direncini kaybetmesi sonucu hüseyinde ondan sonra yerinden yurdundan

      ayirilip yine tuzaga düşürülen oldu yani. ve Muhammed en sonunda

      anladiki yerini terkedenler kaybediyor ve ve medinede uhuddaki okcu

      tepesindekilere dediki sakin yerinizi terketmeyin amma sözü tutulmadi

      cünkü o mekkeyi birakdi yerini birakmişdi onun sözüde tutulmayip okcu

      tepesini bekliyenler yerlerini terkettiler. ey Mehdi cemaati sakin ola

      aduvvün mübini sevindirmeyin ve yerinizi yurdunuzu terketmeyin yani. biz

      ise türkiyeden bir araba sevdasina avusturyaya hicret etmiş biriyiz ve

      bizimde sözümüz kaale alinmaycak amma biz sorunun cevabini peşinen

      verdik anlayan anlasin yerini yurdunu terketmesin cevap belli iken

      soruyyu dogru cevaplamayana ben ahmak diye söverim bunu duyun ve bilin.

      ve yerini yurdunu hic terketmemiş bir mehdi askeri insanlara bu

      dedigimiz yerinizi terketmeyin sözümüzü söyleyip insanlari uyarsin.


      bunu nasil yapariz sorusunun cevabina gelince hüsame radiyallahu

      anh okcular tepesini terketmeyen ve kilici kinindan uzun olan er ve daha

      cocuk sahabiydi ve o cocuk olmasi hasbiyle daha henüz hic medineden

      ayrilmamişdi o yaşina kadar ve o taaki okcular tepesini ayrildiklarini

      görünce dediki peygamber burayi terketmeyin dedi dedi. ve burayi

      terketmeyin dedi. ve onun sözüde bir tek sahabi tarafindan tutuldu ve

      iki kişi ayakda kaldilar ve o sözünün eri idi yani o söz üzerinde

      tezahür ediyordu yani. yani o yurdunu terketmemişdi hic.Amma gec

      söylenmiş bir söz ve dogru bir agizdan gec kalmiş söz . işde yeni dogan

      cocuklardan okuma yazma bilen ve hic memleketini terketmek zorunda

      kalmamiş birisi lütfen: Bu vazimizi insanlara okusun ey mehdi cemaati

      yerinizi terketmeyin sözünü söylesin ve mehdi askeri olsun inşallah.

      dogru agizdan ciksin o söz.(Dogru agizdan cikmasi demek o sözü kendisi

      yaşamiş kimsenin sölemesi demek, kendi yaşmayan birinin söyledigi söz

      makbul olmaz )okcular tepesini terketmeyin desin o, yani mehdiyi yalniz

      birakmayin desin, yani mehdiye baglanali hic terketmeyen biride onu

      yalniz birakmayin desin.


      Ey müminler siginaklariniza dönün. .gecenki vaazimizda dedigmiz

      seyid efendidir ve süleymanin karincasi karincalarin seyyidesidir dedik.

      ve karincalarin sultanida, isayi başak topliyarak besliyen meryem

      anemizdir. ve o, süleyman askerlerinin kendilerine dogru geldiklerinin

      haberini alinca dediki ey halkim meskenlerinize dönünüzki size süleyman

      askerleri yani şu günün süleymani dünya saltanatini ele gecirmeye

      calişan decal ve amerika ordusunun askerleridir. ve onlar gelmeden

      evlerinize dönünki size zarar vermesinler diye seslendi. işde

      karincalarin seyyidesi, meryem sultan onunda seyyidi ebubekr ve onunda

      seyyidesi ayşe, ve ayşeninde seyyidi efendisi Muhammed, Muhammedinde

      seyyidi hasan hüseyin, ve onlarinda seyyidi Mehdiyi müntezardir, ve

      Mehdininde seyyidi isadir. yani Ruh babasi ve mehdiyi savunccak olan

      gercek er ve ne diycek, beni gecmeden babaya gidemezsiniz diycek. kim o

      zaman onun korudugu babasi, ruh babasi Mehdi ve onun seyyidi seyyidina

      isa ruhullah. ve bizde şimdi o ayeti karincalarin sultaninin dilinden

      seslenip ey Mehdi askerleri evlerinize meskenlerinize dönün olaki

      saltanat size zarar verebilir diye sesleniyoruz.


      yani son tepeyi terketmeyin okcular tepesi, mehdi tepesini

      terketmeyin. işde uhud iki şehid aldi birisi hamza birisi muhammedin

      dişi. yani işde Hz Hamza Allahin arslani, yani muhammedin sivri dişi

      idi, onun bedenindeki dişi idi. ve onun şehadatine sebeb olanlar,

      okcular tepesini terkedenler. ve diyoruzki mümin bir delikden iki kere

      isirilmaz, uyanik olun ve mehdiyi yalniz birakmayin. bu savaş küfür ve

      deccalla olan savaşdir, kimde deccalin safinda yer alip cehhenimin

      dibini boylamak istiyor ise o zaman isayi beklesin onlar. kimde mehdinin

      safinda yer almak istiyor ise, o zaman yerini yurdunu bilhassa şu

      günlerde ve şu anlarda terketmesin.


      ve geldik bu filimin seneryosunu kim yazmiş sorusuna. Arnold

      Schwarzangerin (annesi Avusturyalinin) filiminin son bölümüne yani

      terminator son bölüm. gelcekden gelip annesini hamile birakan ve

      kurtarici dogurtan, ve onu doguran anne yani meryem ve isa ve mehdi yani

      tahirin evladi tahir, ve tahirenin yani, temiz ve iffetli meryemin

      tahir evladi isa, ve onun efendisi seyyidi mehdiye. yani terminator son

      bölüm. kim yazmiş bunun seneryosunu yani meryem senaryosunu Allahmi

      yazdi yoksa ki, o filmi yazan o angut ahmakmi.


      Muhammed Mustafa isa ya en cok Mehdi benzeycek dedi. yani isa

      mehdiye benzeycek mehdi isa ya benzeycek sebebi ne olaki sizce haaaa!


      isa ve penisilin yani en azili mikropuda öldürcek gücdeki Hz isa.

      ne dedik gecenki vaazmizda kötüler şeytan ve ordusu mikroplar halinde,

      ve iyilerde yaptiklari ve yaratilişlarindaki güzellikle mikroplarla

      savaşanlar halinde ve isa efendimizin cIbilliyatida işde penisilin

      bakterisi ve mikroplarla savaşan en güclü asker. are you understand me

      today . kac ay ,kac yil gecti anlamayanlarin kafasina anlatmak icin,

      işde böyle tokmakla vurmamizmi lazim.


      Euzu Demek bütün mikroplardan Allahin kalesine siginmakdir. ve

      euzubillahimineşşeytanirracim,Bismillahirrahmenirrahim. dedigimizde


      işde Rabbim sagimizdan gelen şeytana karşi bizi hadi ismin ve

      hidayetinle koru demekdir. euzu cekerken bu tefekkür edilmelidirki,

      şeytan sagdan gelirse o zaman bir iyilkle gelir ve sizin o iyiligin

      daniskasini cikarmanizi saglar. mesela sana namaz kil ,der nafile kil

      der, sen başlarsin namaza, kil kil kil seni nafilede biktirasiya

      yaptirir, ve ertesi güne artik dermanin kalmaz. yahut gece namaza

      kalkarsin amma gece kalkinca, kilip yatinca bu seferde farz olan sabah

      namazini kacirisin ,yahut seher vaktinde seni uyku basar ve seni güneş

      dogarken uyutur. veya sana hayvan beslede hayira gir der, sonrada

      bakamazsin hayvan başina dert olur, bu seferde hayvani sokaga attirir

      ,sevap yerine günaha sokar. yani seni bir iyilkle kandirip, senin

      elindeki altini, tenekeyle degişmeni saglar. işde bunun icin Allahin

      hidayetine siginmak lazimdir. yani dogru yoluna girmek lazimdir. daha

      önceleride bunlari bir defa yazmişdik . ve yine eger şeytan aleyhillane

      soldan geliryorsa, bu sefer haramlarla mekruhlar gelir, icki kumar zina

      sigara alkol gibi yasak olan, ve insana zararli olan şeylerle, onlara

      mübtela etmek icinde, size sebebler bulur. kavga ettirir ve yak bir

      sigara diye telkin eder, yahut yine, ic bir kadeh diye telkin eder. ve

      bundanda Allaha siginmak icin euzu cekince Rabbim solumdan gelen

      şeytandan beni inayetinle koru demek lazimdir. yani inayet bidat ve

      spikliklara düşürme demekdir. ve yine eger şeytan size önünüzden

      gelirse, o zaman aşikara düşman olarak gelir .yani mesela ciplak kadin

      lar halinde, yahut karşina milli piyngocu cikarir, ve der piyongocu: bu

      sene bilmem kac para veriyor, ve gecen sene bizden alana cikdi der.

      sanada fistekler alda kazanirsan, yarisini hayir yaparsin diye. halbuki

      hic alkollle zekat verilirmi. yahut icki parasi kalmamiş adama, hadi

      kendine git bir şişe bira al diye para veren ahmak gibi ,hayir yaptigini

      zannettirir. sen ona alkol parasi verince, hayirami girdin saniyon

      ahmak. işde böyle günah oldugu aşikare olan işleri size güzel gösterir

      önden gelen düşman. ve ondanda Allaha euzu ile siginip ve demeliki Ya

      rabbi önümden gelen şeytanlardan beni ismetinle koru. ve yine arkadan

      gelirse şeytan bu sefer gizli düşmandir. senin harammi helalmi olduguni

      bilmedigin şeyler ile, yani şüpheliler vasfina girenlerle seni

      kandirmaya calişir ,mesela o birilerini fistekleyip biskuviye domuz

      kattirir .onuda senin önüne birisi gertirir sunar. yahut marketinde

      satarlar , sen bunun icinde ne var nasil imal edilmiş bakmazsan , o

      zaman sana bilmeden domuz yedirir. ve sen yiye yiye domuzlaşmaya

      başlarsin, ve müslümanlara tuzak kurmaya ve onlarin önünden ardindan

      düşmanlik etmeye başlarsin, imanin gitgide sönmeye başlar. sen hic

      farkina bile varmazsin, cünkü vurdum duymaz ahlakiyla yaşiyorsundur, ve

      memleketin müslüman diye, burda haram şeyler olmaz sanirsin. halbuki

      şeytan esas müslmanlarla ugraşir bunu unutursun. işde böyle

      şeytanlardanda euzu ile Allaha siginip ve dersinki Ya Rabbi beni

      nusretinle, ardimdan gelen şeytanlardan koru, ben onlardan senin kalene

      siginirim diye istiaze edersin.


      işde arkadan gelen şeytanin sana sundugu domuzun icindeki domuz

      eti genleri, sende öyle bir etki yaparki, senin ahlakina sirayet eder,

      ve hatta bunlar fazlalaşinca sende hastalik dahi yapar. cünkü onlar pis

      ve nicis denen hükmünde halkolmuşlardir. ve onlar insana zararli

      mahluklar halinde, ve kötü ahlaklarin kaynaklaridir. ve yine her güzel

      ve semiz ve, rabbimizin yememize müsade ettigi, semiz hayvan ve temiz

      sebze ve meyvlarda, mesela bir c vitamini deposu portakal gibi, yahut

      kalsiyum kaynagi süt yogurt peynir gibi maddelerde, işde kainati alemin

      haritasi insan bedenine girince, bedenin salahi ve selameti ve sagligi

      icin hizmet ederler.ve necis ve mundar olan şeyler ise bedeni hasta eden

      bakteri ve mikroplar halindedirler. ve Allah herşeyi zevc halinde

      yarattik buyuruyo, ve bazilarida kutup halindedir. yaz ,kiş. sicak,

      soguk. beyaz, siyah. iyi, kötü. aci, tatli gibi kutuplar halindedir. bir

      beden ya iyi olur yada kötü , ya saglikli olur yada hasta. eger

      mikroplar vücudu istila ettiyse, onun ya hasta olmasi umulur. yahut kötü

      ve cirkin sifatlar haline geldiyse, bu seferde o kimse artik gezen

      mikrop olmuşdur . mikropun makro boyutu ve, dünyada insanlara,

      hayvanlara, dogaya ve maddelere zarar verecek ahlak ile, ya sapik,ya

      katil,ya kafir bir bilim adami, olur cikar artik. o, gezen yürüyen

      şeytan askeridir. yani gezen yürüyen mikroplar halindedir.


      ...


      Müslüman ciplak olarak yatarmi ciplak banyo yaparmi diye insanlar bazi ihtilafa düşüyorlarki bunun cevabina gelince.


      ömer efendimizi hizmetlisi, bir gün onu namaza kaldirmak istedi,

      ve onu odanin dişindan cagirdi, uyanmadi. ve tekrar tekrar cegirdi,

      uyanmayinca odasina girdi uyandirmak icin, o sirada ömer efendimizde

      ciplak olarak yatmişdi. ve üsütünü örten örtüsüde, avret yerini acikda

      birakacak kadar acilmişdi. ve bunu gören hizmetli, hemen dişari cikdi.

      ve Allaha niyaz etdi: ya rabbi ömeri uyandir. diye ve tekrar cagirdi

      ,Ömer efendimizde o sirada uyandi, ve hizmetlinin iceri girdiginide

      anladi ve vücudunuda acikda bulunca: Ya Rabbi insanlar mahreml oldugu

      kimselerin odasina, dinlenme ve havlet vakitlerinde keşke izinsiz

      girmeselerdi diye niyaz etdi. ve cenabi mevla, nur suresi 58 . ayeti bu

      olaydan sonra inzal eyledi ve insanlarin halvet vakitlerinde ve

      odalarindaki, yani yatak odalarindaki dinlenme vakitlerinde, cocuklari

      ve hizmetlileri ve diger insanlarin, izin almadan girmemesi gerektigi

      ayet ile emredildi.


      yani ciplak yatilabilir, fakat evla olan insanin edebli

      olmasidir .ve örtünün denilen avret mahallini, diger insanlarin

      nazarindan korumalidir. oysaki bu gün insanla, ciplak sokaklarda gezer

      oldu. ve insanlarin halvet hali, filmler halinde internetten herkese

      gösterilir oldu. ve işde şeytan böyle önden gelerek insanlari aşikare

      günah ve küfre sokar. ve fakat eger Ömerin ciplak görülmesine kazaaen

      ciplak yatmasina bilerek müsade edildiyse, o zaman hiristiynlarin

      sandigi gibi müslümanlar, halveti yorgan altinda yapacak gibi bir

      mecburiyeti yokdur. fakat kendi mahrumiyet (halvet ve yatak ) odalarinda

      müsade edilen halidir bu yani. Allahu alem biz bilmiyoz, belkide ömer

      efendimizi hizmetlisi, halvet ederken görmüşdür, o odasina girdiginde.

      yani bir ashab halvet ederken böyle bir firikik , o hal ömer icin ayri

      bir hükme taabidir, ve hizmetlisi icinde ayri bir hükmü vardir. ve

      hizmetlisine düşen nasip: ömeri halvette görmek olmuş. ömere düşen

      nasipde ciplak yakalanmak olmuş . ve asil olan böyle firikike maruz

      kalmamak degildir. üzüm üzüme baka baka erer. ve cennettende Adem ve

      Havvanin, ayrilmadan önceki son halleri, avret mahellerinin acilmasi

      idi. yani şeytan önden aşikara düşman olrak gelince, insana gözelerinden

      mikropunu atar. ve göz zinasi gözlerin nurunun söndüren bir

      mikropdur.amma gözde görmeyince merak edip onu istemez yahut duymayinca

      buda nasil diye merak etmez .yani bir istegin olmasi ve oluşmasi icin

      insanin duyu organlarindan birinden ona dahil olmasi lazimdir. işde

      Cennetde Adem ile Havva, laylaylom gezip tozarken cima ve halvet nedir

      bilmiyorlardi, ve kaldiripda avret mahallerinde ne var diyede

      bakmamişlardi, ve tuvalet yapmak diyede birşey yokdu. ve şeytan onlari

      kandirinca ilk olarak kurnada rabbimizin belirttigi gibi avret

      mahellerini örten şeyler düşdü ve ciplak kaldilar, ve birbirlerinin

      avret mahallini görmüş oldular. ve insandaki cima ve halvet istegi ondan

      sonra meydana geldi .ve şeytan aleyhillanede, işde insana mikroplarini

      bu duyu orglanirinin biri ile dahil eder ve ciplaklik ilede şeytan

      mikroplarini insana gözden dahil eder . insan helalini ciplak olarak

      seyredebilir, fakat helal olmayan kimseleri seyretmesi, şeytanin

      askerlerini gözünden vücuduna almasi demekdir. ve kaleleri korumayan,

      düşmani iceri alan kimseninde, kalesinin düşmanlar tarafindan ele

      gecirilmesi ihtimal dahilindedir. ve bu yüzden helalde dahi ciplaklik

      konusunda dikkatli olmak lazimdir, ve edeb yahu demek lazimdir. ve ilk

      bakiş yasak degildir, ve hatta ciplakda görsen, ilk bakiş yasak

      degildir. amma sen bir daha, bir daha bakarsan, o artik kapinin

      aralandiginin, ve artik kapatilamaz halde düşmanlarca acilmaya

      calişildiginin alametidir. ve böyle bir göz kapisi, artik kale kapisi

      acildiysa, düşman ordusu iceri daldiysa, artik kapatmakda fayda etmez ,

      cünkü düşman kalededir artik.


      Çıplak olarak banyo yapmak caiz mi? Banyoda çıplak yıkanabilmek için banyonun büyüklük ölçüsü ne kadardır?


      İnsanın sağ ve sol omuzlarında bulunan hafaza melekleri, insanın

      günah ve sevaplarını kaydederler. Bu melekler insandan cima, helâ ve

      gusül anında, bu haller bitinceye kadar ayrılırlar. Hz. Peygamber

      (s.a.s) buyuruyorlar:


      "Sizden hela ve cima hali hariç ayrılmayan Kirâmen Kâtibin'e

      saygı gösterin. İçinizden biri banyo yaptığında bir bez parçası ile

      avret mahallini örtsün."


      Hz. Ali (r.a) da şöyle buyuru:


      "Avret mahalli açık olduğu kişiye melek yaklaşmaz."


      "Örtüsüz hamama (başkalarının da bulunduğu hamamlar) girilince iki meleği kişiye lanet eder."


      Çıplak olarak banyo yapmak haram değilse de adaba aykırıdır. Bu

      bakımdan banyonun büyüklüğü ne kadar olursa olsun, kişi tek başına da

      olsa avret yerlerini örtmesi adaba uygun olandır.


      Fakat alimlerin ictihadina göre iki kol açılınca sığabilcek kadar

      yer varsa çıplak olunmaz örtünmeldir ve bu iki kol mesafesinden dar olan

      bir duş kabininde veya hamamlikda çıplak olunabilir fakat duş kabini

      transparent oldumu dışından gözükebildigi gibi böyle bir duşda çıplak

      olmakda caiz olmaz.islam adab ve edeb dinidir edebli olmak isterseniz

      banyoda iken örtünmek peştemal kuşanmak veya şort ile yikanmak edebe

      uygun olandir insan nasil bir müslüman yaninda biri varken soyunmasi

      terbiyesizlik ise yaninda iki gözetleyen melek varkende ciplak olmasi

      caiz degildir.


      camideki sevap dagilimi cemaatin imama olan yakinligi ile

      alakalidir. ve en cok sevap, hemen ardindakine, sonra onun sagindakine,

      sonra onun solundakine diye devam eder gider. ve zamanin imaminin

      yaninda bulunmaninda, eger imanli ve ve imama uyan kimse ise,ona tabi

      olan kimse onlarinda en iyi sevap ve fayda göreni, onlarinda en

      yakininda hemen ardindaki kimse, yani imam yokken imam olabilcek olan

      derecede, onun sagindaki ilk kimse ondan sonraki, ve solundaki de ondan

      sonraki şeklindedir. ve kiyas edersek cemaat, cami cemaati oldugu gibi,

      bir imam ve evliya veya peygamberinde cemaatine ümmertine tabi

      olanlarina ve komşularina şefaat yetkisi, evinin ve mezarinin bulundugu

      yerden en az olani kirk fersah etrafinda olan, ve ondan üstünü elli

      altmiş,... ve peygamberimiz gibi bütün dünyayi kaplaycak kadar olanida

      vardir. ve nasil mesela eskiden, kahven kalmadimi, tuzun kalmadimi

      istemk icin ilk yakin kapi komşuna gidersen. imam ve evliya peygambere

      yakinligin dereceindede, sen hangi evliya veya peygambere, imama

      yakinsan, senin ilk muayenen, en yakin saglik ocagi yahut hastanece

      yapilir. ve sana gereken ilaci o doktur yazar. ilaclari alip almamak ve

      kullanip kullanmamak senin ihtiyarinda olandir. ve eger durumun vahimse

      bir üst hastaneye havale edilir, ve onlarda olmazsa özel hastanelere

      havale edilir. yani işde şefaat ve fayda da insana en önce en yakin

      imamdan, sonra en yakin evliyadan, sonra en yakin ashabi kiramdan, sonra

      en yakin peygamber hazeratindan, sonra cihan şumul muhammed mustafadan

      gelir.


      tövbe suresinde Allah katinda aylarin sayisi 12 dir. ve bunlardan

      dördü haram aylardir, ve bu aylarda nefislerinize zulmetmeyin

      buyruluyor. yani işde Muherremde bunlardan birisidir.Muharremde savaşmak

      haramdir. sebebine gelince, denizciler bilirki ve hatta avcilar

      bilirki, her av hayvani icin belli süreler avlanma yasagi vardir. bu

      avlanma yasagi, o hayvan türünün soyunun bitmemsi icin gecen, ve yeni

      cocuk verdigi, ve cocuklarini büyüttügü süredir. yani o mevsim

      avlanirsaniz yavru balik yavru ördek avlamiş olursunuz. bu yüzden her

      ruh icin, rabbim belli bir süre dünyada kalip, rabbini bulma süresi

      vermiş, ve rabbini bulamayan veya zikirden kesilen icinde ölüm ile

      ahirete göcme kurali koymuş. bazi meyvalar gec erer, bazi meyvalar

      erken, bazi meyvlar sonbahar meyvasi, bazisi ilkbahar meyvasidir. her

      meyva ve sebze icin onun yenebilcek erginlige ulaştigi zaman beklenirse,

      o meyva veya sebze iicin nasil ideal olan tad o zaman alinirsa. insan

      denen eşrefi mahluk icinde rabbim işde dört ay haram aylar koymuş ve bu

      aylarda insanlarin canina kiymayin buyurmuşdur. yani ham meyvalara

      kiymayin demişdir.


      ve bu vaaza başladimigimiz dün 24 kasim ögretmenler günüydü.

      bütün ögretmenlermizin kücük büyük hürmetle ellerinden öperim. ve bizi

      irşad eden şeyhlermizin ve mürşilderimizin de ellerinden öperim. işde

      Raşid demek gercek ögretmen demekdir. Mehdinin bir simi ve lakbida

      Raşiddir.ve bizde ismimizin Raşit olmasi hasbiyle bu vaazlarimizla

      sizlere islami ögretmeye calişan,ögrtemenlik ve mürşidlik (gercek

      ögretmenlik) görevini yapmakdayiz. ve Musatafa Kemal demişki hayatta en

      hakiki mürşid ilimdir. evet dogrudur. dün davut ve zebur varken ondan

      sonra musa ve tevrat geldi, ve kitap tevrat oldu peygamber musa oldu.

      ondan sonra isa geldi, musa geride kaldi ve kitap incil oldu peygamber

      isa oldu. daha sonra isa gitdi muhammed geldi, ve kitap kuran oldu

      peygamber muhammed oldu. ve böylece rabbimiz: sizin dininizi kemala

      erdirdim, ve din olarak size islami karar kildim buyuruyor ve artik din

      islamdir kitap kuran. Dün bilim adamlari atom parcalanmayan en kücük

      parca derken, bu gün atomunda parcalardan oluştugu bilindi ve bulundu

      yani hakiki mürşid ilimdir, demekde bu kadar dogru degildir, dünkü ilim

      bu gün yalan oluyormuş. ve nasil dün özal ve anavatan partisi rejimde ve

      bütün yetkileri elinde tutuyor idiyse, bugünde tayyip ve akp. ve bugün

      biz özalin hükmünü sürcez diye kimse iddia bile edemez ise, cünkü rejim

      akp nin elindeyse. ve fakat isa peygamber nasil musa kötü peygamber ve

      kitapdi diyemez ise. musa, musa vaktinin sahibiydiyse bunu sorgulamaya

      isa nin hicbir hak ve hukuku yok ise, sadece isa vaktinde isaya ve

      incile aykiri hareket edenlerin nasil bir yalniş yaptiklari kaale

      alinip, ve böylece bu rejimin insanlarca ne tür zaaflara yol actigi

      hesap edildigi, ve onun yerine, insanlarda bu zaaflara yol acamayan

      islamin yeni din olarak gönderildigi hesap edilmeldir. ve tabiki özal

      zamaninda yapilan kanun ve kurallardan bazilari akp zamanindada kurall

      olarak gecerli bir hüküm taşiyor olabilir. yani musaya gelen kurallar:

      hirsizlik etmen, zina etmen onlardada var bizdede hiristiyanlikdada var

      isede bizde olup onlarda olmayanlarda vardir.yani süt güzeldir amma, her

      insan normal süt icemez. ve bazi insanlara laktoz dokunur. yani mesela

      cibilliyati memeli hayvanlardan olmayan akrep örümcek, yengec gibi

      sütsüz yetişen bazi cibilliyatlara süt zararlidir. cünkü süt onlar icin

      alinmasi elzem olsaydi, rabbim onlarida memeli halkederdi. yani

      kuşlardan tek memeli yarasadir mesela . yani işde bugün akp bazilarina

      bal kaYMAK GELEBiLiR AMMA HERKESDE AKP BAL KAYMAGI YEMEK MECBURiYETiNDE

      DEGiLDIR, VE AKP DE BEN KIYAMETE KADAR DURUP IiNSANLARA SADECE, AKP BAL

      KAYMAGI YEDiRCEN DiYEMEZ ve DEMEMELiDIR. hergün bal kaymakda yesen, bir

      gün bal kaymak yemekdende bikarsin artik. ve ey akp artik (ya baki)

      cekmeyi birakin ve yerinizi, bir başkasina birakin yoksa sizi yukari

      cikardigimiz gibi, indirmesinide biliriz. önemli olan mutmain olarak

      günlü itminan olarak, kendi gönlünüz ile bunu , yani emaneti sahibine

      teslim etmenizdir asil olan. biz gerekirse cebren almasinida biliriz.


      her zenginin üzerine zekat farz oldugu gibi ilimden zengin alimlerede iliminin zekatini vermesi farz olur.


      işde biz Raşid olarak bu vebalimizi yerine getirmeye calişiyoruz.

      Rabbim zekatimizi indinde makbul eylesin. sizlerede bu ilemlerle amel

      etmek nasip eylesin



      Elfatiha maassalavat.



      Karoglan

      Başağaçlı Raşit Tunca



      Schrems, 24.11.2013 Pazar



      Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec


      efsane1turk.net/Resimci/Dosyal…-ogretmen-rasid-mehdi.mp3