itaat ve itiraz (Kar©glanin 28.12.2013 Cumartesi Vaazi)

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • itaat ve itiraz (Kar©glanin 28.12.2013 Cumartesi Vaazi)



      itaat ve itiraz

      (Kar©glanin 28.12.2013 Cumartesi Vaazi)

      Euzubillahimineşşeytanirracim
      Bismillahirrahmenirrahim


      Elem Eahad ileyküm Ya beni ademe en La teabudüşşeytane, innehü leküm aduvvun mübiyn.
      Ve eni buduni Heza siratun müstakiym.
      Velegad Ed*zalle minküm cibillen kesiyra, efelem tekünu teagiluun.

      sadakallahul aziym Yasin Suresi 60 - 61 - 62

      Euzubillahimineşşeytanirracim
      Bismillahirrahmenirrahim


      Ey Ademogullari (insanogullari) sizinle kavilleşmedikmi sizden
      ahid almadikmi sizinle sözleşmedikmi ayni karara varmadikmi, SAKIN ola
      şeytana tapmayin diye , o sizin düşmaninizdir diye ve o şeytan dediki:
      Bana Tapinin , işde bu yol dogru yoldur diye.

      ve böylece sizden coklarini (binlercesini) saptirdi.daha haala
      akliniz almiyormu. ( 63 ) işde o dedigi yol cehennemin yollariydi ve en
      sonunda sizi ceheneme kadar götürür ve oraya gelincede hadi kazandiginiz
      bu. girin iceriye derde size vaad ettigi cehennemine sokar sizi. ( 64
      )sizin ona yaptiginiz kölelikle slavelikle yaptiklarinizin sonucu birgün
      sizi kafirlerden eder. ve bir gün Allahi inkar edersinizde bilmezsiniz
      bile. ( 65 ) ve sizler ellerinizle gayretinizle sözlerinizle calişip
      cabalayip taaki cehennemi kazanirsiniz.( 66 ) halbuki onun size
      gösterdikleri yutturduklari dogru yol dedigi yol tamunun yoludur ne kötü
      varişdir orasi. Basireti acik olanlar anlar ancak, o yolun yanliş bir
      yol oldugunu.

      sadakallahul aziym Yasin Suresi 60 - 61 - 62 -63 - 64 - 65 - 66

      Allahümme salli ala muahmmedin ve ala eeli muhammedin ve ala
      elihi ve ashabihi ecmaiyn ve sallu ala cemiil enbiyai vel mürseliyn. ve
      sallu ala ve selamen cemiil melaiketil mukarrebun.

      Yolculugumuza başliyoruz !!!...

      Kuranda gecerki Allaha itaat edin sonra peygambere sonra ananiza babaniza amma burda bir ammaa var!

      peygamber hata edemezmi adem ile havva peygamber degilmi hata etmedilermi.

      ona hata ettigi husuda itaat edilmez.

      annen baban hata edermi eder mesela babasi hirsiz olan oglunada gel sana hisrsizligin püf noktalarina ögreten derse

      evlat akil balig isa ona itaaat etmemesi gerekir.

      o zaman bir tek Allah kaldi yani kurana itaat etmek: peki tevratda
      kitap tevrata ne zamana kadar itaat edilir :tevratta incilin iptal
      ettigi hususlarda tevratada itaat edilmez.

      incili kuranin iptal ettigi hususlarda incilede itaat edilmez mesela şarap en bariz örnek.

      insan tekamül halindedir ey insanoglu dünkü ademe evinde tuvalet olmasi
      garipken bugün evinde alafranga tuvalet olmayana garip fakir denir.

      yani ademe tomofil ne demek nasil anlatcan, o bilir elbet amma insanlik o
      makama daha varmamis yani adem ve havva cennetde hepsini gördü
      geldiler.

      amma evlatlari dünyada dogdular,onlar görmediler, onlar tek tek hepsini kazana kazana bugüne geldiler.

      öyleyse ben daha dünkü nordmande siyah beyaz televizyona bakcan diyene, ahmak denir artik zaman ipod zamani tablet zamani,...

      öyleyse insanlik tekamül halinde, yani muhammed dedi ömere: musa gelse bugün bana tabi olmak, bana itaat etmek zorunda dedi.

      !!..mehdide diyorki isa gelse bugün bana tabi olmak durumunda, yok başka secenek..!!

      Neden bu kadar büyük laf ettik derseniz. Muhammed bir zamanlar semada büyük bir adim atti ve

      Hz ömeri bir gün tevrat okurken gördü ve ona kizdi hiddetlendi ve
      dediki ya ömer birak tevrati bugün musa gelse bana tabi olmakdan başka
      caresi yok dedi .

      ve muhammed böyle bir adimi attiysa, dedemizin adimini takip
      etmek düşüyorsa bize. bizde hani o cay denen köyün soyunun aktigi bir
      yer vardir bizim başagac cayi başkadir ve bizim cayin üstünde baraj
      yapilmadan önce göveri bahcemiz vardi, ve oraya giderken eger uzak
      yoldan dolaşmiyorsak, o zaman cayin icinde kayalar ve taşlar vardi,
      taşdan taşa keci gibi, metleye metleye ziplaya ziplaya karşi yakaya
      gecip göveri bahcemize varirdik. işde muhammed yukarda dedigimiz olayda,
      muhhamedin yildizi bir yere varirki, ordan başka bir yere metleyip
      ziplamasi gerekir. yani işde geldik oglak burclarina ve 12. ayin sonunda
      doganlara, oglaklara ve oglak demek işde böyle daha sel gelmemiş cayin
      karşi yakasina gecmek icin keci olup ziplamak lazimdir ve muhmmmed
      dediki musa gelse musa oda bana tabi olcak. ve bizde muhammed burayi
      böyle uzun atlama yapip gectiyse, yüksek perdeden konuşduysa, bizde öyle
      yapip onun attigi adimin tam üstüne varip, o taşdan öbür taşa
      atlayabilmek icin, böyle cesaretli ve yüksek perdeden konuşup, ziplayan
      oglak olup dedikki: isa gelse isa, yine bize tabi olmak mecburiyetinde
      dedik, ve nokta koyduk.

      Müctehidler istidlal veya akli yürütme ve hisleriyle bilme ve
      altinci his denen şey ile bilenenlerin de hüccet olcagina karar
      kilmişlardir.ve böyle delillere istidlal demişlerdir.cünkü kör ile
      göreninde gözleri ikisininde acik olabilir amma birinde gösteren nur
      vardir birinden o nur alinmişdir ve böylecve biri görür biri görmez.
      halbuki onun baktigi yerdede ayni işiklar renkler vardir fakat o görme
      işini saglayan melekler onda terhis oldugundan onu terkettiklerinden o
      kimse göremez. görmeyenin görmemesi sebebi ile, önünde duran elma yahut
      duvar yok olmaz ve o elini elmaya vardirdiginda hisleriyle anlarki elma
      denen şey var yahut önünde duvar merdiven var.yine elmayi ögrendiyse ve
      duyduysa elma yenilir merdiven inilir cikilir diye, merdiveni yemeye
      kalkmaz kör olanda, elmaya cikip inmeye kalkmaz , ve oda bilir elma evet
      yenebilir ve merdivendende inilir ve cikilir. peki burda araz ne o
      zaman nasil olurda hislerle bilmek delil ve hüccet degilidr. ve nasil
      kör olan degnegini merdivenin asagi inen yerine gelince boslugu hissedip
      dikkatlice asagi basmasi gerketigini bilir. fakat bir tane sahile
      gelse, ve sahilideki deniz kiyisini ayni merdiven gibi yapmiş olsalar,
      ve o kör kimse yönünü denize dogru tutsa ve sahildeki kiyid, gergi ve
      korkulukda olmasa o degnegi cukara gelince her ne kadar merdiven
      sansada, ona bir duyuran ögreten rehber olursa, burasi merdiven degil,
      denize düsersin cukur diye telkin etmesi llazimdir .o zman denizin
      sesini duyunca ve öyle bir yere gelince dikkat eder ve adimini atmaz
      durur.

      işde hislerle bilinenler her ne kadar hisleri kuvvetli olursa
      olsun hepside bir rehbere, onlari gercekden gören ve bilene ihtiyaci
      vardir. her ne kadar hüccet ve delil olsalarda onlarin birde şehadet
      aleminden iki veya bir melege ihtiyaclari vardir. mesele körün elindeki
      köpege veya degneye ihtiyaci oldugu kadar burasi sahil ve buurdan öteye
      yörürsen denize düşer bogulur ölürsün diye ona telkin edecek rehbere iki
      melaikeye ihtiyaci vardir ki, o hislerine hüccet olsunlar.

      yani her bilgi bir melaike ile bilinir. ve göz denen insan
      azasinda 300 bin tane görevli melek vardir ve bu melekler biri işigi
      alir bazilar beyne iletir bazilari beyinde ters ceviri, vesaire vesaire
      görevleri icra ederler, ve herbirisi bir melaikedir.

      ve melekler ne görev yaparlar diyene, işde hüccet ve delil, sen
      hergün sabah kalkinca güneş dogmuş gündüz olmuş diyebilmen icin o
      meleklerinin, senin bedeninde onlarin rizkinin gitmiş olmaasi lazim ve
      onlar kendi riziklarini alip görevlerini en iyi şekilde saglamalari icin
      yine güneş meleklerinin renkleri oluşturan meleklerini göndermiş olmasi
      lazim eger gece ise yine nur meleklerinin yani lamba işigi meleklerinin
      görevde olmasi lazimki, gecemi gündüzmü bilsin insan. ve yine karni
      acikinca, ona midesindeki melekler azigimiz bitti enerjimiz hayat
      enerjimiz bitmek üzere diye haber yollamasi lazimki, o insan hissen
      hisleriyle acikdim diye bilsin ve gitsin yemek yesin. ve bazende öyle
      olurki hisleri mide melekleri ona aciz azigimiz bitti, görevliler hizmet
      etmek icik azik bekliyorlar demesine ragmen, ahmak olan bazilari diyet
      ediyon diye o melekeleri aziksiz biraki, ve diyet bilmem ne yapiyon diye
      ac ve susuz biraki, bu seferde mide kendi göreve girer ve ac oldugunu
      sesli olarak duyurmak icin kulagi göreve cagirir ve oguldayip guruldayip
      hizmetli melekler ac calisamiyorlar diye ses yapar, ve insan midem
      kaziniyor gidip acik ekmek yiyen diye düşünür. halbuki onun yiyecegi
      ekmek onun vücudünda görevli binlerce melaikenin görevlerini ifa
      etmeleir icin gerekli olan riziklari yani hayat enerjilerini saglamak
      icindir. eger işde bir insan ekmek yemek kadar, havayada ihtiyaci
      vardir. ve senin benim nasil nefes almadan yaşamamiz mümkün degilse,
      hücreler ve azalar orgalnarinda nefes almasi gerekir. ve onlarin nefes
      almasinda kalp ve kan ve damarlar görevdedir ve akiceger görevdedir. ve
      birde bulutlar agaclar, yaparaklar ,görevdedir ,güneş ve ay
      görevededir. güneş havayi isitmaz ise eger, alcagin nefes denen oksijen
      ve karbon dioksit vücudun alabilcegi sicaklikda olmaz ise o zaman hava
      donar ve buz olan oksijen nefes olarak alinmaz ve nefes almayan insanda,
      insanin icindeki binlerce melaikede hizmet edemez, ve hayat enerjileri
      olsada hava olmayinca ölürler. ve vücüt sagligini kaybedip vücudda iflas
      eder ve ölür. yani bir bedenin sihhati icin binlerce melaike
      görevlidir, sen yürümek icin binlerce melege, ucak ucmak icin binlerce
      melege, gemi yüzmek icin binlerce melaikeye ihtiyaci vardir. gemideki
      birkac demir meleginin cürüyüp görevden ihrac olmasi sonucu diger
      meleklerde hasta olur ve gemi delinir. ve gemi yüzme kuvvetini kaybeder,
      yine ucakdada aynidir ve ucak ucacakken düşer ve, kendinide
      icindekileride harab eder. işde altinci his ve his kuvvetleri demek
      meleklerin dilini ve sesini duymak demekdir. dedigimiz gibi bazen
      meleklerin gönderdigi haberleri bize acikklaycak rehbere, ve onlari
      bilen ve gören rehbere ihtiyac vardir. her insanin altinci hissi
      kuvvetli olmayip, herkesin bilmediklerini duymadiklarini duyup
      bilmiyebilir amma işde bir rehber ona bak şu alamet olunca şunu yap, şu
      alamet oluncada şunu yap diye ögretip, telkin ederse, işde onlar raşid
      halifelerin görevidir. ve raşid halifeler, peygamberler ashablari veya
      onlarin ögrettigi evliya denen Allah dostlaridir. elbet Allah dostlari
      ve peygamberlerin hisleri, ve meleklerin dilini anlama kuvvetleri daha
      fazladir. onlar deneyimlerini insanlara ögreterk, onlarinda meleklerin
      dilini ögrenmelerini saglarlar. ve kainati alemin haritasi insan
      bedeninde ise, insan ankarada olsa, avusturalyada ne olup bitiyor, eger
      gercekden imanli ve hisleri ve melekleri kuvvetli bilgi veriyor ise
      bilebilir. cünkü avusturalyada onun bedenine bir yere sahip, jüpiterde,
      yine süreyya yildizida, kutup yildizda, yine denizlerin dibinde bir
      balikda.

      işde istidlal demek yani melek ilmi bilmek demekdir. melaikelerle konuşmak demekdir.

      her insanin bilmesi farklidir ve farkli melaiklere sahiptirler
      her insanin melekleri ona ait, ve o gurubun cibilliyatin melaiklerinin
      kumandasinda olan, melek ilmini daha iyi bilirler. yani köpek
      cibillyatinda, kurt cibiliyatinda bir insanin, burnu ve kokulama ve
      dedektiflik ilmi daha üstündür. iman edip abdesitini alip, namazini
      kilip, itaat ve taat ile meleklerini memnun ederse, onlarda onunla
      irtibata gecip, ona bilmedigi hususlarda bilgi alişverişi yaparlar. ve
      problemleri daha cabuk cözer. kokulari ayirt eder insanlari ve
      yaratilanlari kokularindna tanimaya başlar. ve elma kokulu biri gelince
      anlarki ha bu elma cibillyatli biri kedi kokulu biri gelince ha bu bir
      kedi bilir ,veya aslan diye bilir. ve aslana nasil davranmali elmaya
      nasil davranmali daha iyi bilir. ve tilki gelince anlarki tavuk calmaya
      gelmiş yahut belki tok tilkidir calmaz anlar ve bilir .cünkü melekler
      onun melekleri ile irtibata gecer, ondan ona haber veririler. hirsizsa
      bu falan yerde falani caldi diye, veya eger dogru tilkiyse, bu hoca
      tilki veya kurnaz hoca derler haber verirler.

      ve o gün onlarin dilini baglariz elleri kollari dile gelir ayeti
      ne demek işde budur. ve elindeki kolundaki görevli melekler dile gelir,
      bu falani tuttu, falani caldi, falani dövdü, diye haber verirler.

      Bir evlat icin Anne ve Baba iki tane ayri ayri koruyucu onu
      himaye eden melekler ordusu demekdir. yine kardeş amca dayi teyze
      kardeşde böyledir.

      Tirmizinin sünenide gecen bir hadisde peygamber buyurdular:

      Rabbinin hoşnutlugu, Anne Babanin hoşnutluguna baglidir. Ve Rabbinin öfkeside Anne Babayi öfkelendirmeye baglidir.

      Ve Bu melekler ordusunu idare eden ve onlara emir veren onlari
      hizmette tutan Allahdir. ve onun melekleri alemi kaplamişdir ve
      herbininin sesini istegini duyar onlara cevap verir ve onlarla mükabele
      eder ve onlara ne yapmalari gerektigini emreder. ve zamani gelenin
      ölmesine, zamani gelenin dogmasina hükmeder. kizdiklarina ceza olarak
      anne babaligi vermez cünkü onlar dan bazilari rahman ve rahim isminin,
      koruyan himaye eden Allah oldugunu anlamazlar, bu yüzden rahman ve rahim
      olmaya yani annne ve baba olmaya ehil degillerdir. Ne zaman Rahman
      rahim olan Allahi anladilar ve cözdüler, ve o zaman onlardada Rahman ve
      Rahim ismi tecelli edip, evlat sahibi olurlar .ve onlardada rahman ve
      rahim ismi tezahür eder.

      o yüzden cennet analarin ayaginin altindadir.

      Adem atamizla havva annemiz ilk defa müzdelifede birlikte olup yattilar ve havva annemiz hamile kaldi.

      işde o yüzden hac yaparken arafattan müzdelifeye gidilir ve gece orda yatilir.

      işde Adem atamizla havva annemizin bile rahman ve rahim ismini
      anlamalari ve cocuk sahibi olup anne baba olma şerefine ermeleri, taaa
      senelerce sürmüşdür. ve onlar ehil hale gelince, evlat bakabilceklerine
      rabbimiz hükmedince, onlari araftda tekrar buluşdurdu, onlar arafattan
      inince müzdelifeye yürüdler ve o gece orada halvet ettiler.ikiz ikiz
      evlalari olmaya başlayincada ilk Rahman ve Rahim isminin tecelliyat gahi
      olma şerefine erdiler.

      Ey insanlar iman edinki taaki size rehber olcak mehdiyi bulana
      kadar. onu bulunca ona tabii olun ki onun ögretikleri ve acikladigi
      kuranin ve peygamberin sözlerinin hikmetlerini anlayincaya kadar, ve
      Allahin emrilerine uyunki, namaz, abdest ,oruc, zekat, hac ila ve nafile
      iibadetlerle, taaki meleklerin sesini duyana kadar, ve meleklerin
      sesini duymaya başlayinca anlarsinizki, Allah sizin eliniz olmuş, gören
      gözünüz olmuş, ve duyan kulaginiiz, yürüyen ayaginiz olmuş. ve onlarin
      sesini duyunca artik sizden, Allahin emrettiginin dişindaki haller, az
      ve seyrek olarak, onlari(melekleri) unuttugunuz ve gafil oldugunuz
      zamanlar dişinda, vaaki olmamaya başlar. ve böylece yaklaşa yaklaşa
      Allahin himaye ettigi dostlarim dedigi evliyai Azam denen kulllarin
      arasina ilhak olursunuz .

      Ve kemale erme sizde de vuku bulur .

      Rabbim Bu vaazimizi ve diger vaazlarimizi okuyanlari,
      dinleyenleri, anlatanlari, diger dillere tercüme edenleri, yazanlari,
      dagitanlari, kemaline eren kullarindan eylesin, ve meleklerinin sesini
      duyma makamina kadar cikan kullarindan eylesin, yukari o makama
      cikanlari geri inerken, bu garibi, bu fakiride unutmayip, Bu garibin
      ruhaniyetine veya, bu garip bekaya göctükden sonra ruhun, bir fatiha
      okuyanlardan eylesin.

      Amiyn.

      Elfatiha maassalavat.

      PS:

      Dedikki zaman savaş zamani degil soguk savaş zamani yani agiz
      kavgalari olcak ve işde türkiye tayyip ve fetullah kavgasi yani işde
      baştaki ilk bölümü yayinladikdan sonra dün akşama kadar oglak burcundan
      sifirdan öteye gecmemiş yani 12. ayin 21 den sonra 12. ayin 31 ine kadar
      dogmuş olan caydan öbür taşa atlamamiş oglak aradik yani ve akşama
      kadar kimse bulamadim dogru dürüst yani birde ssei güzel olcak sanatci
      olcak yani sabahlari yaradana mevlaya meleyebilcek sesde olcak sesi
      güzel bir keci olsunki diger keciler ona baka bak ardinda gelsin, ve biz
      caydan atlayinca onlarda o kecinin ardindan atlasinlar istedik. cünkü
      cins cinsi ceker geregi ve en ilerde keci var ve herkes ancak o keci
      gibi bakinca atlamasini ögrenirse metleyipde atlaniyormuş anlarlar diye
      keci aradik ve en sonudnda ceza diye hizli konuşarak şarki söyleyen, hem
      sokan kilic aras, hemde keci olan cezayi bulduk ve ve bir klibini
      acdikki bize derki kendini bir bokmu saniyon karida yagmudurda allah
      yaratir sende kimsin diyor güya ahmak. oysaki biz onu bulmak icin akşama
      kadar aradik o dogru keci olsa sabahdan bizi aratmadan kendi gelirdi
      keci işde keci ve inatci keciyi bulunca dedikki ona ey keci bak dünyanin
      bir tarafina kiş gelmedi ve daha önce yün corap ögrettik onun vakti
      gecdi gecen sene başka birşey ve bu sene yeni birşey ve matematik bilmek
      gerkir bunun icin, ortaokul matematigi en azindan yani eksi arti nedir
      bilcek, borcumu var derdimi var akil balig kimse olacak. ve işde
      dünyanin atmosferi işde insanlarin enerjileri ile doludur ve o enrjileri
      nasil yönledirecegini bilmeyen insanlar. işde biz dedikki gecenki
      vaazimizda eşler birbirinin ziddi olcak o a diycek beriki be amma
      tilsimi söylemeyi unutmuşuz herkes iki kutuplu olmaya bilir mesela yaz
      dogumlu olanlarda yazda aogan kadinla evlenmiş olabilir o zaman ikisinin
      kavgasindan sicak olur neden plus yani arti arti ile carpisinca
      matemetikde arti arti carparsan yine arti olur fakat eksi ile arti
      carparsan eksi olur yani eger evli ciftler biri yazin biri kişin
      dogduysa o zamn onlarin kavgasindan soguk eksi galip gelirse soguk eksi
      artar ve dünya karanlik taraf enerjisini coglatir ve eger arti galip
      olursa yine eksi olur yani eksi ile arti carpilinca eksi olur amma
      birinde ilkbahar birinde sonbahar vardir. yani artinin kazanmsi eksi ile
      carpisinca ilkbhari oluşturu isinan dünya fakat eksinin kazanmsi
      sonahar ve soguyan dünya ve eger iki oglak inatlaşirsa anlayinki orda
      bir pomba patlaycak ve alev sicakli oluşcak o zaman iki kecinin
      birbiriyle inadi havayi isidir eksi carpi eksi arti olur o zaman keciler
      şimdi mehdi vaktinde ve 2013-2014 kişinda inatlaşmaycaklar keciler keci
      olmaynlarla kavga etsinler. deniyorki astrologlar : diger beş burcla
      oglaklar kavga etcek evet etsinler cünkü kiş gelsin hadi kolay
      gelsiiiiiiin. amma kendi oglak burclariyla sakin kavga etmesinler.

      Kar©glan
      Başağaçlı Raşit Tunca


      Schrems, 28.12.2013 Cumartesi

      Orgn Kar © glan



      Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec

      efsane1turk.net/Resimci/Dosyal…azlar/itaat-ve-itiraz.mp3